Thursday, September 11, 2008

Assalamualaikum...

Salam...minggu depan minggu terakhir saya akan bersama-sama dengan warga SKSG.Ye lah..next week last praktikum..sedih la pulak rasanya meninggalkan tempat yang mula-mula saya mencurah bakti..pasti kenangan bersama akan menjadi kenangan terindah dalam hidup saya..saya akan menggunakan semua pengalaman yang telah saya perolehi untuk kegunaan dimasa hadapan.Buat Warga SKSG,terima kasih atas segala sokongan yang telah anda berikan.Kalau ada kekasaran yang tidak disengajakan mohon ampun & maaf sempena bulan ramadhan ni.Semoga persahabatan&perkenalan kita tidak berhenti disini.InsyaAllah..wassalam

2 comments:

Miss Jaz said...

semoga persahabatan diSKSG akan kekal untuk selamanya..tahniah smoga akan jadi seorang guru yang berakauntabiliti apabila bertugas kelak

Admin said...

Di sini bermula
Mencari secebis pengalaman
menjadi seorang yang bergelar
GURU
Maka jadilah anda
sebagai seorang guru
yang menjadi harapan bangsa
tidak kira di mana
anda di POSTING